Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Το Shamone γίνεται 7 ετών και σβήνει τα κεράκια σε ένα ανεπανάληπτο party με την μοναδική Καίτη Γαρμπή!


Την Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου, στις 22:00, η «ντίβα της καρδιάς μας» με τις δεκάδες επιτυχίες έρχεται για πρώτη φορά στο Shamone σε ένα ξεχωριστό, λαμπερό και κεφάτο birthday party που θα έχει αυτό «Το Κάτι» και θα είναι «Ιεροσυλία» να λείπεις! 
Η Καίτη Γαρμπή θα παρουσιάσει live και τη νέα της μεγάλη επιτυχία σε στίχους - μουσική του Φοίβου "Ήλιος δε βγαίνει αν δεν πεις καλημέρα".
Μη λείψει κανείς!


"Είσαι η ζωή μου κι ο θάνατος μαζί 
σ' αγάπησε η καρδιά μου, 
μα η ψυχή μου σε μισεί.
Σαν το τσιγάρο το τίμημα βαρύ 
για τη χαρά που παίρνω με χρεώνεις σε ζωή.

Δεν αντέχω να υπάρχεις δίχως να 'σαι δικός μου 
είναι που σ' αγαπάω και όχι ο εγωισμός μου 
είναι που όταν σε βλέπω σταματάει η καρδιά μου 
και περνάει φευγαλέα η ζωή από μπροστά μου. 

Είναι που ήλιος δε βγαίνει αν δεν πεις καλημέρα 
στο σημείο που έχω φτάσει δεν υπάρχει πιο πέρα 
για μια νύχτα να σ’ έχω κι ας μην ζήσω άλλη μέρα.

Είσαι η χαρά μου κι η πίκρα μου μαζί 
κι αυτό το άπιαστο όνειρο που με ταλαιπωρεί. 
Σαν την ελπίδα που σπάει και την κολλάω 
επίτρεψέ μου να μπορώ να λέω πως σ’ αγαπάω."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.