Αυτήν την κινηματογραφική εβδομάδα η Τζούλια Ρόμπερτς εξερευνά τα όρια της άνευ όρων μητρικής αγάπης.
Το 1992 ο Ιάπωνας κορυφαίος συγγραφέας Χαρούκι Μουρακάμι δημοσίευε στο διάσημο περιοδικό «New Yorker» το διήγημα «Barn burning». Είκοσι έξι χρόνια μετά ο ταλαντούχος Νοτιοκορεάτης σκηνοθέτης Λι Τσανγκ-ντονγκ («Κρυφή Λιακάδα», «Ποίηση») το χρησιμοποιεί ως βάση για ένα χαμηλότονο ερωτικό δράμα με ήρωα έναν εργάτη ο οποίος συναντά έπειτα από χρόνια μια παλιά του γειτόνισσα. Εκείνη του ζητά να προσέχει τη γάτα της, καθώς φεύγει σε ταξίδι στην Αφρική. Όταν επιστρέψει, η σχέση της με έναν μυστηριώδη άντρα θα οδηγήσει την κατάσταση στα άκρα. Βραβείο κριτών στις Κάνες, συγκεντρώνοντας μία από τις υψηλότερες βαθμολογίες (3,8/4) στην ιστορία του Φεστιβάλ.
Η Επιστροφή του Μπεν
Η Τζούλια Ρόμπερτς πρωταγωνιστεί στο οικογενειακό δράμα του υποψήφιου για Όσκαρ σκηνοθέτη Πίτερ Χέτζες («Για Ένα Αγόρι») ως η μητέρα του 19χρονου Μπεν ο οποίος επιστρέφει στο σπίτι του έπειτα από τη σύντομη παραμονή του σε κέντρο απεξάρτησης. Μέσα στο επόμενο 24ωρο, συνταρακτικές αλήθειες έρχονται στο φως και δοκιμάζουν τόσο τη θέλησή του να ξεπεράσει τον εθισμό του στα ναρκωτικά, όσο και η άνευ όρων αγάπη της μητέρας του. Στο ρόλο του Μπεν ο επίσης υποψήφιος για Όσκαρ γιος του σκηνοθέτη, Λούκας Χέτζες («Μια Πόλη Δίπλα στη Θάλασσα»).
Η Στολή του Λοχαγού
Ασπρόμαυρο πολεμικό δράμα του Ρόμπερτ Σβέντκε, βασισμένο στην αληθινή ιστορία του Γερμανού στρατιώτη Βίλι Χέρολντ, ο οποίος, δύο εβδομάδες πριν το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, στην προσπάθειά του να γλυτώσει από τους διώκτες του φορά τη στολή κάποιου λοχαγού, ενστερνίζεται την τερατώδη προσωπικότητά του και γίνεται γνωστός ως «ο εκτελεστής του Έμσλαντ».
Το Βράδυ που Έφαγε τον Κόσμο
Ο Άντερς Ντάνιελσεν Λίε που ερμήνευσε τον ναζιστή μακελάρη Άντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ στο πρόσφατο «22 July» του Πολ Γκρίνγκρας, γίνεται ο μοναδικός (;) επιζών στο Παρίσι έπειτα από μια επίθεση ζόμπι.
Η Ιστορία της Jiyan
Ντοκιμαντέρ του Χαλούκ Ουνάλ για την «Επανάσταση των Γυναικών» εναντίον της πολιορκίας του ISIS στο Κομπάνι της βόρειας Συρίας, μέσα από την ιστορία και την αφήγηση της Ζιάν Τοχιλντάν, διοικήτριας στο αρχηγείο του YPJ (Μονάδες Προστασίας των Γυναικών).
Στο Σώμα Της
Ντοκιμαντέρ του Ζαχαρία Μαυροειδή που καταγράφει την δεκαπενθήμερη παραμονή ντόπιων κατοίκων του νότιου άκρου της Θηρασιάς στα κελιά της ανενεργής Μονής της Κοίμησης, προετοιμάζοντάς την για τη γιορτή του Δεκαπενταύγουστου.
Πηγή: Αθηνόραμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.