Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

1ο Διαγωνιστικό Φεστιβάλ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ 2018!


ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ 2018


«Η ταράτσα» της ΕΙΡΗΝΗΣ ΛΟΥΚΑΤΟΥ
Δευτέρα 21/5 στις 19:00 & Τρίτη 22/5 στις 21:00

Περίληψη έργου:

Δύο άντρες. Ένας κοινός σκοπός… την λάθος μέρα! Ποιος θα βγει νικητής στο παιχνίδι που στήθηκε ξαφνικά και αναπάντεχα πάνω σε αυτή την ΤΑΡΑΤΣΑ;

Διάρκεια: 60’

Ερμηνεύουν: ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ, ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΚΑΣΗ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ, ΠΕΤΡΟΣ ΣΚΑΡΜΕΑΣ


«Ο κύριος Τίποτα» του ΣΙΜΟΥ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
Δευτέρα 21/5 στις 21:00 & Τρίτη 22/5 στις 19:00

Περίληψη του έργου: 

Ο λόγος της μάνας στο παιδί έχει δύναμη. Aυτήν εμπιστεύεται. Όταν ήμουν παιδί αποδεχόμουν τον εαυτό μου. Δεν με φόβιζε τίποτα. Μόνο το σκοτάδι μούδιαζε τον εγκέφαλο μου και με αποπροσανατόλιζε. Μου ξυπνούσε κάτι που έμαθα μεγάλος, τις αρνητικές σκέψεις. Φοβόμουν το θάνατο, μετά τη ζωή και μεγάλωνα με το « δεν θα κάνεις τίποτα στη ζωή σου». Θα μπορούσα ή μπόρεσα να ζήσω μια ζωή γεμάτη ευδαιμονία με έναν και μόνο τρόπο, να είμαι απλά ο εαυτός μου. Όμως αυτό το κατάλαβα αργότερα, αφού το σκοτάδι που φοβόμουν μικρός με ακολούθησε για χρόνια.

Διάρκεια: 55’

Ερμηνεύει : ΣΙΜΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ


Διάρκεια φεστιβάλ : 21/05/12018 – 03/06/2018

Τιμές εισιτηρίων: 

Γενική είσοδος για κάθε παρουσίαση: 5 €
Γενική είσοδος για 2 παρουσιάσεις: 8 €
Ειδικό εισιτήριο για όλες τις παρουσιάσεις του φεστιβάλ: 50€

Από Κοινού Θέατρο
Ευπατριδών 4, 
Γκάζι
Τηλ: 2114057249

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.