Κυριακή 29 Απριλίου 2018

ΕΛΛΑΔΑ: Το «Όνειρό μου» ταξιδεύει σε όλη την Ευρώπη!


Η Ελλάδα συμμετέχει φέτος στον 63ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision με την Γιάννα Τερζή και το τραγούδι Όνειρό μου! Η σύνθεση του κομματιού (μουσική και στίχοι) είναι των Γιάννα Τερζή, Άρη Καλημέρη, Μιχάλη Παπαθανασίου και Δημήτρη Σταματίου. 

Το «Όνειρό μου» είναι μία mid-tempo μπαλάντα με δυνατά παραδοσιακά και βαλκανικά στοιχεία που παρουσιάζουν ένα διάλογο μεταξύ Ελλάδας και Ελλήνων. Το τραγούδι έχει αγγίξει πολλά εκατομμύρια προβολές στο YouTube και συνεχίζει την ανοδική του πορεία όπως και στα στοιχήματα που βρίσκεται στην 10η θέση! Και η αλήθεια είναι ότι το κομμάτι έχει αγαπηθεί πολύ από ξένους και Έλληνες fans, πράγμα που είχε χρόνια να συμβεί.
Έτσι, ο OGAE GREECE εδώ και λίγες μέρες έχει ξεκινήσει την προώθηση της ελληνικής συμμετοχής στη Eurovision 2018 σε όλη την Ευρώπη. Η ομάδα μας στην οποία θα αναφερθούμε σε λίγο μετέφρασε σε όλες τις γλώσσες των χωρών που συμμετέχουν στο διαγωνισμό τον τίτλο της συμμετοχής μας (Όνειρο μου) και τον εξής στίχο από το ρεφραίν: Tη ζωή μου θα σου έδινα, τέλος και αρχή, όλα είσαι εσύ. Φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει και η αντίστοιχη φωτογραφία που να αρμόζει στην όλη προώθηση. Η ιδέα και ο σχεδιασμός των γραφικών ανήκουν στον Βαγγέλη Ρήγα τον οποίο και ευχαριστούμε πολύ για άλλη μία φορά για την άψογη δουλειά του. Επιπλέον, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε και τον Odysseas Greek Art Souvenirs για την άριστη συνεργασία που είχαμε μαζί του και για την προτομή της Θεάς Αθηνάς!

© Graphic Design: Βαγγέλης Ρήγας

Το Όνειρό μου στα κυπριακά!


Το Όνειρό μου στα γαλλικά!



Το Όνειρό μου στα γερμανικά!


Το Όνειρό μου στα ιταλικά!


Το Όνειρό μου στα νορβηγικά!


Το Όνειρό μου στα πορτογαλικά!


Το Όνειρό μου στα τούρκικα!


Το Όνειρό μου στα αγγλικά!


Ευχαριστούμε θερμά για τις μεταφράσεις τους εξής ανθρώπους είτε μέλη του OGAE Greece είτε πολύ καλούς φίλους μας! 
Ουγγρικά, Βουλγάρικα, Αλβανικά, Λιθουανικά, Νορβηγικά, Πορτογαλικά: Μέρφη Φωτιάδου
Aρμενικά, Γαλλικά, Ιταλικά: Κρικόρ Κεβορκιάν
Γεωργιανά: Χριστίνα Λαχανά (Argo)
Ρουμάνικα: Βαγγέλης Δουκουτσέλης
Σέρβικα, Κροατικά: Zorica Lončar
Δανέζικα: Rasmus Beyer Petersen
Κινέζικα: Δημήτρης Xαρούλιας
Ρώσικα: Αθανάσιος Τοκμάζωφ
Γερμανικά: Νίνα Βασιλείου
Εβραϊκά: Lior Cohen
Φινλανδικά: Toni Autio
Τουρκικά: Safak Dogan
Πολωνικά: Μίλτος Λακουμέντας
Ολλανδικά: Omyros Giovanis
Σουηδικά: Petrah Edvardsson
Κυπριακά: Ανδρέας Ζαμπάς 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΛΛΑΔΑ – ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΓΙΑΝΝΑ ΤΕΡΖΗ!

Πηγή: OGAE Greece Team


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.