Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Παναγιώτης Σδούκος - Συναυλία/Παρουσίαση του "Εγώ είμαι ένας φίλος - Project"

Ο Σδούκος Παναγιώτης ως ''ΝΕΟΣ ΦΙΛΟΣ'' μας παρουσιάζει με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο το ''Εγώ είμαι νέος φίλος - Project''. Ένα πρόγραμμα εμπνευσμένο από ένα Δραμινό Τραγούδι και τραγουδισμένο από τον 89χρονο Μπάρμπα Γιάννη Γκάλιμπα, από την Μικρόπολη Δράμας.

Μέσα από αυτή την δουλειά φαίνεται πως ένας Νέος Άνθρωπος, ο Παναγιώτης δρα ως αναζητητής του παραδοσιακού μας ήχου και λόγου και κατόπιν ως ερμηνευτής μεταφέρει τις ''ευωδίες'' αυτές  με μια νέα πινελιά και απλότητα στο ευρύ κοινό.
     
Ξεδιπλώσει σταδιακά το ταλέντο του. Εκφράζεται με αγάπη και μεράκι πολύ για την Ερμηνεία του Τραγουδιού. Άλλωστε, από τις επιλογές του φαίνεται η εντρυφή μελέτη του τόσο στο Παραδοσιακό Τραγούδι όσο και στις Σύγχρονες Συνθέσεις. Σίγουρα θα το νιώσουμε,  θα το δούμε, θα το ακούσουμε, καθότι η ποιότητα  και η αισθητική της δουλειάς του γίνεται αντιληπτή μέσα από το promo video ''Εγώ είμαι νέος φίλος Project'' που προβάλλεται και με το οποίο μας προσκαλεί να μετάσχουμε κι εμείς σε αυτό τραγουδώντας και  ανακαλύπτοντας πτυχές του παραδοσιακού τραγουδιού, που όλο και περισσότερο τείνει να αλλοιωθεί στη συνείδηση του κόσμου. Τέλος, κλείνει με το 2ο μέρος του project αυτού, όπου τα Παραδοσιακά Όργανα αποκαλύπτουν την δυναμική τους, μπαίνουν σε ''λαϊκούς'' δρόμους νεώτερων αγαπημένων συνθέσεων. ''Ένα ιδιαίτερο ταξίδι στην Ελλάδα, στην Ελλάδα που πόνεσε, στην Ελλάδα που έβγαλε τραγούδια μέσα από την συλλογικότητά της, στην Ελλάδα που μίλησε και μιλά και άλλες γλώσσες...''

iNFO
Δημοτικός Κινηματογράφος Αστέρας
Ασκληπιού 4, Νέα Ιωνία
Τετάρτη 4 Οκτωβρίου @ 20:00
Είσοδος Ελεύθερη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.